Egy szép emlék

 A MüPában rendezett (BJO) jubileumi koncert Roberta Gambarinivel több szempontból is emlékezetes maradt.

Játszottuk az ESTATE c. kompozíciót amiben van egy sax soli, és ennek tetejét a fő szólamot annak idején még Ken Peplowski játszotta klarinéton. Roberta Gambarini meg kitalálta hogy ő elénekli ezt a szólamot. De a szaxofonok mellett szükség lett volna még egy hangszerre aki ezt játssza vele. Szóval a koncertet megelőző beállás/próbán megkért hogy játszanám e vele ezt a szólamot. Ó mondom persze csak had készítsek a kottáról egy fotót. Amit szívesen a rendelkezésemre is bocsátott. Akkor láttam hogy saját maga írta le a szólamot hangfelvételről.. 




De mondja hogy majd csinál erről egy kopit. Mármint hogy ő nekem. Lányos zavaromban fel sem ajánlottam neki hogy majd én megkérek valakit hogy csináljon róla egy másolatot. De nem bízta véletlenre. A koncertig már nem is láttam, nyílván készülődött, de nem volt gond, mert úgy készültem hogy majd telefonról elolvasom. Amikor elkezdődött a koncert és kisétáltam a pultomhoz ez fogadott:



A kopit ő úgy értette hogy saját kezével leírta és odatette nekem. Elájultam. 

Hölgyeim és Uraim, Roberta Gambarini!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések