Kedvenceim:


LALAH HATHAWAY


Azt hiszem Marcus Millernél hallottam először énekelni. Meleg bársonyos hangja sok levegővel. Egészen bársonyos. Sok felvételét hallottam már azóta, de ez lett a kedvencem. Szerencsétlenségemre ez a neten ezen az egyetlen helyen hallgatható, ki tudja meddig. Ugyanis ez egy filmbetétdal. Sem a Spotifyon sem az Ituneson nem találtam meg. Lalah neve alatt meg a legkevésbé. De valami csodálatos. Hallgassátok amíg lehet. 

KIM BURRELL

Ez egy csoda nő. Nem csak hogy hisz Jézusban, de ő egy lelkész. Whitney Houston lelki gondozója volt. W.H. utolsó turnéján volt hogy már nem tudta végigénekelni a koncertet, és az utolsó pár számot Kim Burrel énekelte el lényegében civil ruhában, mert ő a turnéban nem énekesként hanem lelki gondozóként vett részt. Olyan éneklés van hogy az csak na!

BRANDY NORWOOD

1996 környékén hallottam ezt a számot ami jobban tetszett a M.J. változatnál. kedvenc lett és évtizedekre beégett. 


Aztán évtizedekkel később belefutottam ebbe a videóba, ami rögtön a kedvencem lett.  16:23-tól jelenik meg a színen, mire mondtam magamnak: Hallottam már ezt a hangot valahol. Rövid kutakodás után összekapcsolódott a Quincy lemezével. Azóta követem a dolgait és nagy kedvencem. 


Ez egy gyenge minőségű kalóz felvétel. Ha valaki nem ismeri a dalokat ebből nem fog kiderülni. Érdemes rákeresni az eredetire és ki fog derülni hogy itt jobb mint az eredeti. Azért osztom meg, mert ő egy ünnepelt sztár amerikában aki stadionokban lép fel. TV show-ban, őrült tehetség és celeb. Igazán különleges alkalom lehet amikor egy ilyen kis klubban lép fel mint ez itt New Yorkban. Elképesztő a hangulat. Két zenész és harddisc. A vokálokat is ő énekli. Ha kijön a rendezői balra akkor gerjed a miksi. De ez az egész egyáltalán nem érdekes mert az egész buli óriási tűz. Itt egy medley-t énekel a saját dalaiból. De az az enregia ami itt még ezen a gyenge felvételen is átjön az egészen magával ragadó. Minden vágyam egy ilyen bulin ott állni és örjöngeni az első sorban. Borzasztóan tetszik ennek az egésznek a hangulata. 

Az újkori kereséseknek köszönhetően sokáig ez a szám volt a kedvencem tőle. Rongyosra hallgattam ezt a számot. 




MARIE DAHLSTROM


A neten szörfözés közben találtam rá, de az is lehet hogy az Itunes ajánlotta. Több nagyon jó számot is találtam tőle. Nem mondom hogy egy kimunkált hang legalábbis az előzőekhez képest, viszont van vibe, és az bizony működik. Nem sokat tudok róla, de azt igen, hogy nem jön össze a kép hanggal. Figyeljétek csak!

MAHALIA (Jacob Collier)

Őt ebben a számban hallottam először. Még felvfedezésre vár. De itt remek. Szintén a vibe miatt. Meg hát ez egy remek nóta és jól áll ennek a nőnek.

AOIFE O'DONOVAN


Nem mernék megesküdni, de talán ez volt az első amit találtam tőle szörfözés közben a neten. És hát a legnagyobb varázslatok közé tartozik amikor valaki egy szál gitárral és az énekhangjával megnyit nekünk egy világot ahova azonnal szeretnénk elépni mert ott olyan jó. Ő ezt tudja. Sok remek szép nótát találtam tőle. VIBE!

BROOKE MILLER

AMBER NAVRAN

INDIA SHAWN

JONATHA BROOKE

PJ

MARO

LIZZY MCALPINE

MADISON CUNNINGHAM

Na ha van meglepetés akkor ez mindenképp az. A "kidolgozatlanság" bája. Egészen magával ragadó vibe van itt kéremszépen. Gitáros énekes, beteg hangszinen való gitározás, de mégis valahogy vonzó az egész. Remek attitüd az énekléshez. Imádnivaló az egész. Ez inkább avantgard.



YEBBA (ROBERT GLASPER)






























Megjegyzések

Népszerű bejegyzések